CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
LAMAN BLOG WIRNAZYA FAMILY lebih banyak mengutarakan Pengajaran dan Pembelajaran serta tugas sebagai seorang guru..
serta memaparkan tentang perit manis
kehidupan yang telah dilalui
dan
perniagaan online sampingan yang baru sahaja diceburi..
Perkembangan blog ini akan sentiasa
dikemaskini dari masa semasa...
Perkongsian pengalaman dan perkembangan terkini juga akan saya utarakan...
InsyaAllah..Semoga dipermudahkan segala urusan..
.

http://rm90.ibct.my/715 -504d1eca5ea03

Sunday 27 November 2011

Sekapur Sirih

Asslammualaikum dan Salam 1 Malaysia buat semua....
Membina blog bukanlah satu perkara yang mudah untuk dilaksanakan. Banyak cabaran dan dugaan yang munguji kesabaran ketika belajar membina blog. Allahamdulillan, berkat kesungguhan dan kesabaran dapat juga saya menghasilkan blog yang tidak seberapa. Kini, baru disedari bahawa jika diamati blog adalah salah satu medium perkongsian informasi yang terbaik. Di samping itu, melalui blog juga banyak perkara baru yang dapat dipelajari dan banyak pengalaman dapat dikongsi bersama. Semoga blog pertama yang saya hasilkan dapat menyumbangkan informasi yang bermakna buat semua warga pendidik. Segala komen yang membina akan saya jadikan sebagai panduan untuk mempertingkatkan lagi kualiti blog saya. Terima Kasih Buat Semua...

No comments:

Post a Comment